جمعه, ۲۹ مارس ۲۰۲۴
جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در فاصله ی 30 دقیقه ای از شمال شهر جفرسون و نزدیک مرکز ایالت، کلمبیا شهری با چشم انداز و جامعه ی استقبال کننده نمایان است. به میهمانان پیشنهاد می کنیم درباره لیگ هنری کلمبیا مانند اجراهای عمومی قابل توجه در نت آبی (Blue Note) جستجو کنند. بنظر می رسد فرهنگ و تمدن غنی کلمبیا در دانشگاه Francis Quadrangle در میسوری بیشتر طنین انداز شده است و قابل مشهودتر است. یکی از مهم ترین موضوعات جاذبه های گردشگری کشور کلمبیا، طبیعت اطراف آن است که گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. از گشت و گذار خارج از جاده ای در پارک دریاچه ای ایالتی فینگر (Finger Lakes State Park ) گرفته تا دماهای سرد یخچال شیطان (Devil’s Icebox)، کشور کلمبیا شما را به بیرون رفتن و لذت بردن از فصل ها تشویق می کند. با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای سفر به کلمبیا و بازدید از جاذبه های توریستی کلمبیا.


کلمبیا

1) دانشگاه (David R. Francis Quadrangle) میزوری

David R. Francis Quadrangle یک شخصیت مهم فرهنگی دانشگاه بود که در قلب کمپ دانشگاه میزوری قراردارد. در لیست جاذبه های توریستی کلمبیا و تاریخی ملی، Francis Quadrangle امروزه بعنوان یک محل عمومی برای اجتماع دانش آموزان یا دانشجویان و اعضای گروه مشابه تبدیل شده است. با ساختمان های آجری به رنگ قرمز احاطه شده و نمای معماری زیبایی از تالار جسی (Jesse Hall) دارد، چهارگانگی فعالیت های علمی و تاریخی که در آن ساخته شده است را به ارمغان می آورد. نمادین ترین بنای تاریخی از فرانسیس چهارگوشه با 6 برج ستونی در وسط یک فضای سبز همراه می باشد که تنها سازه ی اصلی باقی مانده ی آکادمی سالن می باشد که در سال 1892 به آتش کشیده شد. به جز زیبایی نمایان شده از ستون ها، چهارگوش نیز به بقیه ی مکان های تاریخی قابل توجه دسترسی دارد. درهنگام هرگونه بازدید از چهارگوش، بد نیست که به مقبره ی اصلی توماس جفرسون و زمین های باغ گیاه شناسی با صدها درختچه، درخت و گل های دائمی سر بزنید.

David R. Francis Quadrangle

2) پارک ایالتی پل سنگی

5 مایل جنوب از مرکز شهر کلمبیا، پارک ایالتی پل سنگی یک طبیعت عالی و نمونه ی برتر از محیط زیست میزوری می باشد. پل سنگی باوجود رسوبات سنگی معنا پیدا کرده و از زیرزمین نمایان شده است و زمین های چمن و جنگل های سطح را ترمیم کرده است، پل سنگی در راه های مختلف ماجراجویی را برای شما به ارمغان می آورد. کوه نوردان می توانند از مسیرهای طبیعت وحش گنز کریک (Gans Creek) لذت ببرند که به طول 8 مایل در یک منطقه ی دور پارک می باشد. پارک ایالتی پل سنگی دارای یک دوره ی دائمی استعدادیابی ورزشی می باشد که اشخاص می توانند مهارت های خود را در زمینه نقشه خوانی و قطب نما تمرین کنند.
در مسیر زیرین، یکی از جاذبه های پل سنگی وجود دارد؛ یخچال شیطان و پل سنگی. در طول نیم مایل یخچال شیطان، گردشگران می توانند قبل از رسیدن به ورودی یخچال شیطان در پل سنگی طبیعی به ارتفاع 63 فوت به گشت وگذار بپردازند. از یخچال شیطان دو غار در دسترس می باشد که شامل مجموعه ی غارهای یخچال شیطان است و با حداقل 7 مایل مسیر نقشه برداری شده همراه اند و فقط با همراهی اعضای پارک قابل گردش هستند. در میان غار یخچال شیطان از جاذبه های توریستی کلمبیا، غار کانر (Connor) با 150 فوت وجود دارد که هرساله گردشگران زیادی به این منطقه می آیند.

پارک ایالتی پل سنگی

3) نت آبی

برای مجذوب شدن به بعضی از مکان های دانشگاهی و فرهنگی کشور کلمبیا، اولین جایی که باید ببینید نت آبی می باشد که در نزدیکی کمپ قرار دارد. این مکان به عنوان یکی از بهترین مکان های موسیقی در ایالت و جاذبه های گردشگری کشور کلمبیا است و اسامی باندهای بزرگ موسیقی را در خود به همراه دارد؛ محل ظهور نمایش های منطقه ای و تنوعی از رویدادهای پشت سرهم است. نت آبی منزل تاترهای درام و رقص و آوازهای دهه ی 20 بوده است و محیط و آکوستیکش باعث عالی بودن این مکان برای دیدن یک نمایش می باشد. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این مکان، جمعیت مشتاق دانش آموزان، دانش جویان و اعضای گروه کشور کلمبیا است که دور استیج را محاصره می کنند. نت آبی برای محلی هایی که موسیقی زنده می خواهند، میزبان نمایش های محلی و منطقه ای در تالار موسیقی رزمی باشد.

نت آبی

4) پناهگاه باغ ها

مقابل دفتر پناهگاه بیمه ی کورپورات (Corporate) در غرب شهر، نمایشگاه گیاه شناسی به همراه آبشارهای باغ های سنگی وجود دارد. بین همه ی کسانی که با محیط باغ به آرامش می رسند معروف است و هیچ هزینه ی عضویتی را به همراه ندارد و هرروز برای عموم باز می باشد. یکی از بهترین زمان ها در پناهگاه باغ ها در یکشنبه های ماه ژوئن و جوئیه اتفاق می افتد، وقتی که سری کنسرت های پناه گاه باغ ها در نوسان می باشد. هر فصل حس جدیدی به پناهگاه باغ ها می دهد و این جاذبه را به یک مکان همیشگی در سراسر سال تبدیل می کند.

پناهگاه باغ ها

5) لیگ هنری کلمبیا

لیگ هنری کلمبیا از جاذبه های توریستی کلمبیا که در وسط مرکزشهر قرار دارد و همچنین به اسم کل (CAL) نیز شناخته شده است و نبض پررونقی در صحنه ی هنر و فرهنگ کشور کلمبیا دارد. ارائه ی کارگاه های بزرگسالان، کمپ های تابستانه ی کودکان و یک برنامه ی گروهی نمایشگاه که هنرهای محلی به عنوان کسب و کار محلی هستند؛ لیگ هنری کلمبیا تلاش می کند که هنر بیشتری را وارد زندگی همه بکند. عضویت در گالری لیگ هنری کلمبیا مجانی است و گروه های مدرسه ای و بازدیدکنندگان مشتاق به رفتن در تورها تشویق می شوند. نمایشگاه در لیگ هنری کلمبیا بین وصل ها درحال چرخش است و گاهی اوقات به یک هنرمند منطفه ای که برای هر بازدید چیز جدید برای ارائه داشته باشد گره می خورد.

لیگ هنری کلمبیا

6) پارک دریاچه ای استفان (Stephens)

این پارک دقیقا در شرق مرکزشهر قرار دارد و هنوز هم هوای پاک را برای گشت وگذار در کشور کلمبیا ارائه می دهد. در مرکز پارک، دریاچه ی استفان 11 هکتار آب با یک ساحل شنای فصلی، فرصت های ماهیگیری و دسترسی قایقرانی غیرموتوری را فراهم می کند. کارهای جالب دیگری که می توانید در دریاچه ی استفان انجام دهید شامل استفاده از مسیر سنگفرش شده دورتادور آب و لذت از آبشارهای بین راه می باشد. این پارک به استراحتگاه های پیک نیک، خیمه ی سربسته و آمفی تاتر سرباز مجهز می باشد همچنین در زمستان به اسب سواری در تپه و اسکیت روی یخ معروف است.

پارک دریاچه ای استفان

7) موزه ی هنر و باستان شناسی

شمال مرکز شهر موزه ی هنر و باستان شناسی از جاذبه های گردشگری کشور کلمبیا به وسیله ی دانشگاه میزوری و گروه های هنری فراوان اداره میشود. پذیرش موزه ی هنر و باستان شناسی مجانی است و بازدیدکنندگان با تعداد نمایشگاه ها در هر گوشه ی موزه سورپرایز خواهند شد. این مجموعه شامل آثار هنری باستانی و نمایشگاه های منطقه ای می باشد. در کلمبیا موزه هنر و باستان شناسی با تورهای مستقل و رویدادهای اجتماعی مهیج ، بعنوان یک مجتمع فرهنگی اساسی به شمار می رود.

موزه ی هنر و باستان شناسی کلمبیا

8) منطقه ی طبیعی گرینداستون (Grindstone)

فقط چند دقیقه با کمپ های دانشگاه میزوری و مرکز شهر فاصله دارد، منطقه ی طبیعی گرینداستون طبیعت عالی را نسبت به شهر برای شما و همراهتان ارائه می دهد. به عنوان یکی از دو مناطق آزاد کشور کلمبیا است و همه ی 199 هکتار منطقه ی طبیعی گرینداستون برای سگ ها و صاحبانشان باز می باشد. تنها منطقه در گرینداستون که سگ ها به قلاده احتیاج دارند در مسیر سنگفرش شده ی رود هینکسون (Hinkson) است که بین دوچرخه سواران معروف می باشد. به جز این استفاده برای همه آزاد است. منطقه ی طبیعی گرینداستون برای همه محیطی زیبا را با قدردانی از فصل ها در کلمبیا فراهم می کند.

منطقه ی طبیعی گرینداستون

9) پارک ایالتی دریاچه ی انگشتی

در فاصله 10 مایلی شمال مرکزشهر قرار دارد، پارک ایالتی دریاچه ی انگشتی میزبان یک تنوع بسیار از فعالیت های بیرون از خانه است که در خیلی از مکان های ایالت پیدا نمی کنید. قبل از تبدیل شدن دریاچه ی انگشتی به یک مقصد عالی، یک معدن باریک برای شرکت ذغال سنگ پی بادی (Peabody) بود. بعد از توقف ماموریت های معدنی، با پیوستگی شرکت معدن و نماینده های فدرال، معدن مارک تواین (Mark Twain) باز پس گرفته شد و به چیزی که امروزه در پارک ایالتی دریاچه ی انگشتی وجود دارد تبدیل شد به لطف این فعالیت ها، گردشگران می توانند از مسیرهای موتورهای چهارچرخ، ورزش های دریاچه ای و مکانی برای رفتن به طبیعت لذت ببرند.
به عنوان یکی از دو پارک ایالتی در میزوری که شامل آف رود می شود، پارک ایالتی دریاچه ی انگشتی بیش از 70 مایل مسیر برای ماجراجویی با موتورسیکلت و موتورهای چهارچرخ وجود دارد. علاوه بر مسیرهای آف رود، دریاچه ی انگشتی فعالیت های آبی خوبی را برای لذت بردن از شنا، ماهیگیری، قایقرانی بدون موتور و غواصی را فراهم می کند. انواع قایق های پارویی در پارک موجود است و بسیاری از مناطق ماهیگیری در منطقه یافت می شود. برای تمدید ماندن در دریاچه ی انگشتی، پارک به شما کمپ های معمولی و الکتریکی را همراه با سرویس بهداشتی مدرن ارائه می دهد.

پارک ایالتی دریاچه ی انگشتی

(منبع: همگردی)

 

 

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!