شنبه, ۲۰ آوریل ۲۰۲۴
شنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تور اتوبوسی مادرید

بر خلاف دیگر شهرهای اروپا که شرکت های بسیاری مجری تورهای اتوبوسی هستند، تور اتوبوسی مادرید تنها با نام اتوبوس های هاپ آن هاپ آف برگزار می شوند. اگر شما هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که به دیدن شهر مادرید در اسپانیا می روند، به شما پیشنهاد می دهیم که تور اتوبوسی مادرید را خریداری کنید.

در این صورت به راحتی برای گشت و گذار در شهر می توانید به سراغ اتوبوس رفته و خود را از سیستم حمل و نقل در سفرتان بی نیاز کنید. مجله اینترنتی الی گشت این بار شما را با تور اتوبوسی مادرید و تمام مقصدهای آن آشنا می نماید. مزایای این نوع تورها را به شما می گوید و نحوه خرید بلیت آن ها را نیز بیان می کند.

تور اتوبوسی مادرید

تور هاپ آن هاپ آف مادرید

مطالب مرتبط: داستان عجیب ایستگاه متروی شبح دار مادرید! گران ویا، توریستی ترین خیابان در مادرید! بهترین موزه های رایگان شهر مادرید در اسپانیا

در شهر زیبای مادرید، جاذبه های بی شماری برای بازدید گردشگران وجود دارد. برای شمایی که تازه وارد مادرید شده اید و لیستی پر از جاذبه در دستتان دارید، یکی از راهکارهای به صرفه می تواند خرید تور اتوبوسی مادرید باشد. با این تورها و سوار شدن بر اتوبوس های هاپ آن هاپ آف مادرید، می توانید یکی از مسیرهای این نوع اتوبوس را انتخاب کرده و پس از خرید بلیط همان مسیر، تک تک جاذبه های درون لیستتان را ببینید.

مزایایی که این نوع تورها برای گردشگران دارند شامل اعتبار یک روزه و دو روزه، ارائه بلیط به صورت پرینت شده یا بر روی گوشی موبایل، امکان کنسل کردن راحت و داشتن راهنمای صوتی و هدفن های رایگان که به زبان های اسپانیایی، کاتالان، چینی، هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، عربی، روسی و … است. برای کنسل کردن سفر خود اگر تا ۲۴ ساعت قبل از استفاده اقدام کنید می توانید کل مبلغ تور را دوباره دریافت کنید.

با این وجود به شما پیشنهاد می دهیم که بهتر است این تور را کنسل نکرده و حتما از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای خرید تور اتوبوسی مادرید می توانید نقشه رایگن مادرید را هم دریافت کنید. همچنین برای بسیاری از رستوران ها و مغازه ها، کد تخفیف دریافت می کنید. در زمان خود نیز صرفه جویی می کنید.

تور اتوبوسی برای گشتن در مادرید

زمان رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه بین ۷ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد که بسته به فصل متفاوت است. یک دور کامل تور اتوبوسی مادرید در مسیر شماره ۱ حدود ۸۰ دقیقه و در مسیر شماره ۲ حدود ۶۵ دقیقه طول می کشد. بنابراین اگر بخواهید که در هیچ ایستگاهی پیاده نشوید و تنها شهر مادرید را از درون اتوبوس ها نظاره کنید، زمانی بین ۶۵ تا ۸۰ دقیقه را سپری خواهید کرد. اتوبوس ها نیز دو طبقه بوده که طبقه دوم روباز است. در نتیجه به راحتی می توانید دیدی کامل از شهر را داشته باشید. تنها برای روزهای تابستان کلاه آفتابی و عینک دودی و برای روزهای زمستان و پاییز، پانچو و بارانی به همراه لباس گرم بپوشید.

از خوبی های این تورها، تفکیک آن ها به صورت موضوعی بوده که به شما این اجازه را می دهد تا با توجه به سلیقه ای که دارید، آن ها را انتخاب کنید. مسیر شماره ۱ تور اتوبوسی مادرید از مناطق تاریخی می گذرد. مسیر شماره ۲ این اتوبوس ها، از قسمت های مدرن شهری می گذرد و مسیر شبانه شما را با جاذبه های شبانه این شهر آشنا می کند.

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید – مسیر شماره ۱

مسیر دایره ای شکل شماره ۱ در تورهای اتوبوسی هاپ آن هاپ آف مادرید در قلب شهر می گردد و شما را به دیدن جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر می برد. در این مسیر از میان درختان باشکوه و هنرمندانه پاسئو دل پرادو گذشته و معماری ارزشمند هاپسبورگ (Hapsburg) را تحسین خواهید نمود.

تاریخ اسپانیا و مادرید در بسیاری از خیابان ها و کوچه های مادرید، نوشته شده است. به همین خاطر نقاط سمبلیک و کلاسیک مشخص شده بسیاری دارد. از ترآنگولو دل آرته (Triángulo del Arte) تا پالاسیو ریئل (Palacio Real) گرفته که می توانید ببینید. یا از پلازا دو سیبلز (Plaza de Cibeles) گر فته تا پوئرتا د تولدو (Puerta de Toledo) را هم در این مسیر می توانید مشاهده کنید. مسیر شماره ۱ تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف مادرید شما را به گردشی کامل در منطقه تاریخی و به میان آثار هنری و گردشگری در مکان های گردشگری شهر می برد.

تورهای اتوبوسی مادرید

خرید آنلاین پرواز مادرید

در میان جاذبه هایی که این اتوبوس ها از آن ها می گذرند، می توانید مناطق توریستی مورد علاقه تان را نتخاب کرده و خودتان برنامه بازدیدهای خود را بریزید. با عبور از قسمت های تاریخی شهر از جاذبه هایی همانند خیابان های زیر عبور خواهید کرد. در این خیابان ها بهتر است که پیاده شوید، در آن ها قدم بزنید و از نزدیک با آن ها آشنا شوید.

  • Barrio de las Letras
  • Paseo del Prado
  • Parque de El Retiro
  • Gran Vía
  • Puerta del Sol

خط مسیر شماره ۱ یا همان مسیر تاریخی مادرید از ۲۱ جاذبه شهر می گذرد و برای شما ۲۱ ایستگاه در نظر گرفته است. در نهایت شما را به همان ایستگاهی بر می گرداند که برای اولین بار سوار تور اتوبوسی مادرید شده اید. نام این مسیر ها یا ایستگاه ها به شرح زیر هستند:

 

موزه دل پرادو پوئرتا دو آلکالا
باریو دو سالامانکا پلازا دو کولون
پلازا دو سیبلز گرن ویا ۱۴
گرن ویا ۱۴ گرن ویا ۳۰
گرن ویا ۵۴ پلازا دو اسپانیا
دو دبود تئاتر رئال
پلاسیو رئال پوئرتو دو تولدو
سان فرانسیسکو ال گراندو کلیسای دو لا آلمودنا
میدان مایور پوئرتا دل سول
سیرکولو دو بلاس آرتس موزه تیسن
موزه رینا سوفیا جاردین بوتانیکو

زمان رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. همچنین اولین اتوبوس از اولین ایستگاه در ساعت ۱۰ صبح حرکت کرده و تا زمان ۶ بعد از ظهر، تور اتوبوسی مادرید پایان می یابد.

تور اتوبوسی در مادرید

رزرو آنلاین هتل در مادرید

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید – مسیر شماره ۲

مادرید تنها بناها و جاذبه های تاریخی اش نیست که می تواند برای شما گردشگران جذاب و دیدنی باشد. گاهی حرکت در مسیر پیشرفت و مدرن در این شهر، تنها با دیدن جاذبه های مدرن آن امکان پذیر است. مسیر شماره ۲ تور اتوبوسی مادرید به شما این اجازه را می دهد که از مناطق مدرن و جدید این شهر دیدن کنید. در پایتخت اسپانیا بناهای بسیاری با معماری مدرن ساخته شده است که می تواند شگفتی را برای شما به همراه داشته باشد. شما با خرید بلیط این اتوبوس به دیدن تورس کی آی او (Torres KIO) می روید. همچنین از آثار هنرمندان بزرگ معاصر همانند پابلو پیکاسو و سالوادور دالی در موزه رینا سوفیا دیدن می کنید. سپس به دیدن مجسمه های مدرنی در موزه دو آرته پوبلیکا خواهید رفت. همچنین چشم انداز بی نظیری از برج های کلون (Colón towers) خواهید دید.

در مسیر شماره ۲ تمرکز بیشتر بر روی موزه هایی است که دارای آثار آوانگارد هستند. بخش هایی از بناهای دولتی همانند کنگره دلوس دیورتاسو و ساختمان های وزارت خانه همانند نوئووس مینیستریس نیز در این مسیر گنجانده شده اند. ورزش نیز در این مسیر تور اتوبوسی مادرید گنجانده شده است و اگر علاقه مند به فوتبال هستید می توانید به دیدن استادیوم سانتیاگو برنابئو (Estado Santiago Bernabéu) که ورزشگاه تیم رئال مادرید است بروید.

تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف مادرید

در این مسیر شما زندگی، هنر و بسیاری از سبک های معاصر مادرید را از نزدیک خواهید دید. در این مسیر حدود ۱۶ ایستگاه وجود دارد که مقصد هر ایستگاه را به ترتیب در جدول زیر خواهید دید:

میدان دو نپتونو میدان دو سیبلز
میدان دو کولون موزه مجسمه سازی
موزه علوم طبیعی وزارت خانه های جدید
سانتیاگو برنابئو شورای عالی تحقیقات علمی
سرانو، ۶۱ سرانو ، ۶۶
موزه لازار گالدیانو موزه باستان شناسی
پوئرتا دو آلکالا  آلکالا، ۱۷
پوئرتو دل سول پلازا دو لاس کورتس

این اتوبوس ها از ساعت ۱۰ صبح از اولین ایستگاه حرکت کرده و در نهایت پس از زدن دور کامل در ساعت ۶ بعد از ظهر به سفر و تور خود پایان می دهند. هر اتوبوس پس از زمان ۱۵ دقیقه به ایستگاه می رسد. بنابراین شما به هیچ عنوان معطل نخواهید شد.

تور اتوبوسی مادرید-مسیر شماره 2

تور اتوبوسی مناطق تاریخی مادرید – مسیر شبانه

در فصل تابستان، زمانی که خورشید غروب می کند، مادرید با چراغ های زیبا و رنگارنگش خودنمایی می کند. در این زمان بسیاری از جاذبه های مادرید برای شما گردشگران و توریست ها، مکانی عالی و مناسب برای تفریح است. اگر می خواهید که از دردسرهای سیستم حمل و نقل در پایتخت اسپانیا دور باشید، می توانید تور شبانه اتوبوس های هاپ آن هاپ آف مادرید را خریداری کنید. امکان خرید تور شبانه، تنها در بازه زمانی ۱۶ جوئن ( ۲۶ خرداد) تا ۱۵ سپتامبر ( ۲۴ شهریور) خواهد بود که از مسیرهای تور اتوبوسی شماره ۱ استفاده می نماید.

در این تور می توانید نورپردازی بناهایی همانند میدان دو سیبلز، پوئرتو دو آلکالا، گرن ویا و بنای یادبود دو دبود را تحسین نمایید. به خاطر داشته باشید که اتوبوس ها در این تور، تنها در بعضی از ایستگاه های مسیر ۱ توقف دارند. بنابراین قبل از سوار شدن، مسیر را پرس و جو کنید.

تور شبانه اتوبوسی مادرید

در هر صورت برای سفر به مادرید، می توانید بلیط هواپیمای خود را از سایت الی گشت خریداری کنید. برای آشنایی با هتل ها و رزرو هتل، نیز می توانید به سایت یا اپلیکیشن الی گشت بروید. همچنین در مجله الی گشت، خصوصیات بسیاری از هتل های مادرید را به طول مفصل خواهید خواند.

(منبع: مجله گردشگری الی گشت)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!