پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
مجمع عمومی سالانه سال 1395 بانک مشترک ایران – ونزوئلا برگزار شد

تهران - ایرنا - مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام بانک مشترک ایران - ونزوئلا پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی ایران در دهم تیرماه جاری، با حضور اکثریت اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از بانک مشترک ایران - ونزوئلا، در این مجمع با ارایه گزارش هیات مدیره و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی بانک، صورت های مالی سال 95 بانک به تصویب رسید.
در ادامه، اعضای مجمع بانک، با بررسی برنامه‌های عملیاتی سال 95 و اقدامات انجام شده، از عملکرد حوزه‌های مختلف بانک به ویژه در عرصه بانکداری نوین اظهار رضایت کرده و خواهان ایفای نقش موثرتر این بانک در نظام بانکی کشور شدند.
از آنجا که بانک مشترک ایران - ونزوئلا مانند سنوات گذشته موفق به کسب سود عملیاتی حاصله از فعالیت‌های بانکی خود شده است، مجمع بر اجرای مفاد راهبردهای 6 گانه کسب و کار و برنامه‌های عملیاتی پیش‌بینی شده برای بانک در سال 96، افزایش روند سودآوری، بهبود سایر شاخص‌های عملیاتی و مالی بانک در سال جاری شده تاکید کردند تا شاهد فعالیت‌های بانک در عرصه بانکداری بین المللی با رویکرد تبدیل بانک مشترک ایران – ونزوئلا از بانک دو ملیتی به بانک چندملیتی باشیم.
مجمع عمومی بانک به شریک ونزوئلایی توصیه کرد تا در اعمال وظایف تکلیفی مجمع نقش فعال تری ایفاء کند.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!