یکشنبه, ۱۲ می ۲۰۲۴
یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
لیگ جهانی والیبال؛ آمریکا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تهران - ایرنا- تیم ملی والیبال آمریکا با شکست صربستان در دومین روز رقابت های لیگ جهای والیبال به میزبانی برزیل به اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تبدیل شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، دیدار تیم های ملی والیبال آمریکا و صربستان دومین دیدار روز دوم مرحله نهایی لیگ جهانی بود که بامداد امروز(پنجشنبه) در استادیوم «آرنا دابایشادا' شهر کوریتیبا برزیل انجام و والیبالیست های آمریکا با نتیجه سه بریک 25 بر 22 ، 25 بر 23 ، 19 بر 25 و 25 بر 22 تیم صربستان را از پیش روی برداشت و با چهار امتیاز از دو بازی به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شد .
آمریکایی ها در ست سوم 25 بر 19 مغلوب حریف شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر22، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.
در این گروه آمریکا با چهار امتیاز از دو بازی صعودش قطعی شد و تیم های فرانسه و صربستان امروز به مصاف یکدیگر می روند تا تیم برنده دومین سهمیه این گروه در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.
اما نخستین دیدار روز دوم بین تیم ملی کانادا و روسیه انجام شد و در این دیدار کانادا سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23، 29 بر 27 و 25 بر 17 روسیه را شکست داد تا امیدش برای صعود زنده بماند.
در این گروه تیم های برزیل و کانادا با یک برد و سه امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند و تیم روسیه بدون امتیاز در جایگاه سوم است این سه تیم هنوز شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را دارند.
مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی از 13 تیرماه به مدت پنج روز در کوریتیبا برزیل در حال برگزاری است.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!