جمعه, ۱۹ آوریل ۲۰۲۴
جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
پکیج سفر پزشکی ایران برای ۳۲ کشور جهان تهیه شد

مدیر عامل شرکت بین المللی تامین از تهیه پکیج سفر گردشگری پزشکی ایران برای ۳۲ کشور جهان از جمله کشورهای هلند، کانادا، آلمان، برزیل، سوئد، فرانسه، رومانی، بلغارستان، اکراین، روسیه و ... خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، محمد ابراهیم لاریجانی در نشست مطبوعاتی همایش تخصصی ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی تامین اجتماعی اظهار داشت: هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی پکیج سفر پزشکی برای 32 کشور جهان تهیه کرده است بطوریکه در این 32 کشور نیز کارگزار برای جذب بیمار و هدایت به کشورمان فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بین المللی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این کشورها نیز شامل هلند، کانادا، آلمان، برزیل، سوئد، فرانسه، رومانی، بلغارستان، اکراین، روسیه، چک، ازبکستان، تاجیکستان، چین، قزاقستان، قرقیزستان، عراق، افغانستان، عمان، کنیا، نیجریه و ... هستند.

لاریجانی درباره اینکه چطور امکان دارد بیماران از کشورهای پیشرفته ای به مانند اروپا و آمریکایی شمالی برای درمان به ایران سفر کنند، پاسخ داد: اگر کشورهای مطرح آمریکایی و اروپایی نیز مشتاق هستند، بیمارانشان به ایران بیایند به دلیل ارزانی خدمات پزشکی ایران در حوزه زیبایی است.

هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت‌های پزشکی و بیمارستانی کشور در گام نخست با مشارکت 17 بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در 15 استان کشور و با ظرفیت 200 پزشک متخصص و همچنین با همکاری 5 بیمارستان خصوصی و 40 پزشک فوق تخصص متبحر بخش خصوصی نسبت به ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با محوریت برنامه ریزی و مدیریت توسط شرکت بین المللی تامین اقدام کرده است.

(منبع: ایسکا نیوز)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!