دوشنبه, ۰۶ می ۲۰۲۴
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
یک‌سال محرومیت برای ورزشکاران پیوند اعضای جا مانده از سفر

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون پیوند اعضا و بیماران خاص در مورد هفت ورزشکاری که برای حضور نداشتن در بازی‌های جهانی اسپانیا در صفحات مجازی اقدام به توهین و افتراء علیه مسوولان فدراسیون کرده بودند تشکیل شد و ورزشکاران خاطی از شرکت در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی یک سال محروم شدند.

مهین فرهادی‌زاد، دبیر فدراسیون پیوند اعضا و بیماران خاص با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: برای هفت ورزشکاری که به دلیل حضور نداشتن در بازی‌های جهانی مالاگای اسپانیا در صفحات مجازی و با حضور در سفارت‌خانه اسپانیا اقدام به توهین و افتراء علیه فدراسیون و مسوولان کرده بودند و طرح شکایت خود را به جای ابلاغ به فدراسیون به سفارت‌خانه ارسال کرده بودند، جلسه کمیته انضباطی با حضور نماینده وزارت ورزش، دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و نماینده داوران و مربیان و سه نفر از عضو تشکیل شد.

او ادامه داد: شش نفر از ورزشکاران خاطی به یک سال محرومیت از شرکت در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی مواجه شدند و یک نفر از ورزشکاران خانم در رشته دو و میدانی تبرئه شد.

وی گفت: ثریا پارس لاری، محمد براتی، عباسعلی مسیبی، مرتضی فنایی، فرشته فکری، سعید سهرابی و رضا رضایی‌فرد ورزشکاران رشته دو و میدانی و بولینگ دعوت شده به کمیته انضباطی فدراسیون پیوند اعضا و ورزش بیماران خاص بودند که پس از جلسه کمیته انضباطی این ورزشکاران به جز یک ورزشکار خانم در رشته دو و میدانی از تاریخ ۲۹ /۵ /۹۵ به مدت یک سال از شرکت در مسابقات داخلی و خارجی محروم شدند. البته این ورزشکاران از تاریخ ذکر شده به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به حکم صادره به جلسه تجدیدنظر فدراسیون نسبت به احکام صادر شده اعتراض کنند.

فرهادی‌زاد در پایان از برگزاری مسابقات خاورمیانه پیوند اعضا در لبنان خبر داد و افزود: قرار بود این رقابت‌ها در قطر برگزار شود که به احتمال زیاد میزبان برگزاری مسابقات لبنان خواهد بود البته ورزشکاران خاطی به خاطر این که حکم محرومیت آن‌ها در مرداد سال آینده به اتمام می‌رسد امکان حضور در این رقابت‌ها را نخواهند داشت.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!