جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
پیروزی والیبال ایران مقابل آرژانتین در یونیورسیاد

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران موفق شد آرژانتین را شکست دهد تا به سومین برد خود در یونیورسیاد دست یابد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از چین تایپه، تیم والیبال دانشجویان ایران در سومین دیدار خود در مسابقات دانشجویان جهان امروز سه شنبه در سالن دانشگاه ورزشی تایوان به مصاف آرژانتین رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران خاتمه یافت.
ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران خاتمه یافت. تیم ایران در ست دوم هم با اختلاف و با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ بر آرژانتین غلبه کرد. با این حال روند بازی در ست سوم تغییر کرد و این آرژانتین بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ ایران را شکست داد.
ست چهارم هم با برتری آرژانتین شروع شد ولی شاگردان مسعود آرمات به تدریج بازی را در دست گرفتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ حریفشان را شکست بدهند تا به سومین برد متوالی در یونیوسیاد برسند.
بعد از بازی تیم والیبال ایران و آرژانتین، تیم مردان چین تایپه (میزبان) با برزیل بازی داشت و برای همین تماشاگران تایوانی سالن را پر کرده بودند و دیدار تیم ایران هم پرتماشاگر برگزار شد.
ایران پیش از این موفق شده بود برابر قبرس و امارات به پیروزی برسد. تیم دانشجویان ایران روز پنجشنبه در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی یونیورسیاد دانشجویان جهان، به مصاف سوئیس خواهد رفت.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!