سه شنبه, ۲۱ می ۲۰۲۴
سه شنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
واکنش ویا به حضورش در تیم ملی اسپانیا

مهاجم نیویورک سیتی که پس از سه سال به تیم‌ ‌ملی اسپانیا دعوت شده، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، داوید ویا دوباره فرصت پیدا کرد در تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا بازی کند. او پس از سه سال با پیراهن لاروخا به میدان می‌رود. یولین لوپتگی فهرست ۲۳ نفره تیم‌ ‌ملی را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایتالیا و لیختن اشتاین اعلام کرد که نام مهاجم ‌اسپانیایی در این میان دیده می‌شود. مهاجم نیویورک سیتی از این اتفاق شگفت زده شد و گفت‌: احساس غرور می‌کنم. جملاتی برای وصف این اتفاق ندارم. در رویا به سر می‌برم. همیشه تصور می‌کردم احتمال حضور در تیم‌ ‌ملی وجود داشته باشد اما این بار رویاهایم به واقعیت تبدیل شد.

مهاجم ‌اسپانیایی در ادامه‌ افزود: لوپتگی دیروز با من صحبت کرد و به من گفت‌ احتمال حضورم در تیم‌ ‌ملی وجود دارد چون در یک ماه اخیر بازی‌هایم را تماشا کرده است. همیشه زمانی که فهرست را اعلام می‌کنند یک روز پیش از آن فکر می‌کنم ممکن است این اتفاق بیفتد. خیلی از این اتفاق شگفت زده شدم.

آخرین باری که ویا پیراهن لاروخا را بر تن کرد در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر استرالیا بود. او پس از سه سال با وجود حضور در لیگ MLS آمریکا توانست دوباره حضور در تیم‌ ‌ملی را تجربه کند.

ویا در پایان گفت‌: هرگز فکر نکردم نمی‌توانم دوباره به تیم‌ ‌ملی بازگردم. من در لیگ MLS هم مانند گذشته تلاش می‌کنم تا بهترین نمایش خود را نشان دهم. باید برای حضور در جام جهانی گام‌ به گام پیش رفت و پیش از آن باید صعود کرد.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!