جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
برای قهرمانی در مسابقات داخل سالن به میدان می رویم/ تاکید بر استفاده از بازیکنان جوان

تهران- ایرنا- «محمد ناظم الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه چهره های جوان و جدیدی به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان دعوت شده اند، گفت: از 18 بازیکنی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، 10 نفر در جام جهانی کلمبیا نبودند.

ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در ترکمنستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی های پرفشاری در لیگ برتر فوتسال در حال برگزاری است، ناچار هستیم روزهای شنبه را به عنوان ریکاوری به بازیکنان استراحت بدهیم و روزهای یکشنبه و دوشنبه آنها را در اردو در اختیار داشته باشیم.
وی ترکیب بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی را تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان توصیف کرد و گفت: در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی تمام تلاش خود را برای هماهنگ سازی بازیکنان انجام می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه کسب مقام سومی جام جهانی کلمبیا باعث افزایش توقع از تیم ملی شده است، تصریح کرد: مهم ترین مشکل تیم ملی کمبود وقت است؛ با این حال در تلاش هستیم تا بهترین کیفیت را ارائه کرده و ملت ایران را با بازی ها و نتایج درخشان خوشحال کنیم.
ناظم الشریعه با ابراز رضایت از شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی، توضیح داد که دلیل اصلی نداشتن دیدارهای تدارکاتی پیش از اعزام به ترکمنستان، در تعطیلات بودن تیم های اروپایی است.
وی تصریح کرد: زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال مشکل دارد؛ بسیار تلاش کردیم و از کانال های مختلف درخواست برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های اروپایی را داشتیم، اما این تیم ها در تعطیلات هستند و همزمان نمی خواهیم با تیم های آسیایی بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا بازیکن مصدوم در تیم ملی حضور دارد یا نه؟ گفت: «مهدی جاوید» مصدومیت دارد ولی در تلاش هستیم تا این بازیکن را به مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا برسانیم.
ناظم الشریعه با تاکید بر استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار در ترکیب تیم ملی فوتسال گفت: علیرضا رفیعی، مسمل اولاد قبا، علیرضا مشهدی کرد، محمد شجری، سعید احمد عباسی، شهاب طالبی، مهرداد کریمی، مصطفی نعمت وند و سجاد بابایی از جمله بازیکنانی هستند که در اردوی تیم ملی حاضر هستند و تاریخ تولد آنها بین سال های 1374 تا 1375 است.
آخرین اردوی تیم ملی فوتسال جهت عزیمت به مسابقات قهرمانی داخل سالن ترکمنستان از روز 17 شهریورماه آغاز خواهد شد و این تیم روز 21 شهریورماه به ترکمنستان اعزام می شود.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!