سه شنبه, ۲۱ می ۲۰۲۴
سه شنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
تیته: اگر قرار بود بازی برنده داشته باشد، آن تیم ما بودیم

سرمربی برزیل از نمایش بازیکنانش در بازی برابر کلمبیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو، تیم ملی برزیل بامداد امروز در انتخابی جام جهانی برابر کلمبیا به تساوی یک بر یک رضایت داد. ابتدا ویلیان برای برزیل گلزنی کرد ولی رادامل فالکائو بازی را به تساوی کشاند تا هر دو تیم به یک امتیاز این دیدار برسند.

با این نتیجه کلمبیا نیز یک قدم به رسیدن به جام جهانی نزدیک‌تر شد.

تیته، سرمربی برزیل بعد از این دیدار گفت: از بازی بازیکنانم در این دیدار نسبت به بازی قبلی برابر اکوادور که تیمم به برد رسید بیش‌تر راضی هستم. استاندارد بالایی از بازی را حفظ کردیم و اگر قرار بود مسابقه یک برنده داشته باشد، آن تیم ما بودیم چون شانس‌های گل زیادی خلق کردیم. در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتیم. بازیکنانم بازی خوب و هماهنگی ارائه دادند ولی به هر حال من فکر کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

فیلیپ کوتینیو در ۱۵ دقیقه پایانی بازی به جای رناتو به زمین بازی آمد. گفته می‌شود این بازیکن هنوز با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند که سرمربی سلسائو گفت: کوتینیو به خوبی تمرین می‌کند و امروز با توصیه تیم پزشکی و کادر فنی تنها دقایقی به او بازی دادیم که رضایت بخش بود. او در مسیر پیشرفت و بهبودی قرار دارد و به‌زودی به مرز آمادگی کامل می‌رسد.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!