جمعه, ۱۷ می ۲۰۲۴
جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
براتچی: هنوز هم امیدوارم به مسابقات جهانی تیروکمان اعزام شوم

یک عضو تیم ملی کامپوند بانوان بعد از حذف تیم کامپوند بانوان از شرکت در رقابت‌های جهانی مکزیک، گفت: با وجود این که از نظر رکوردی نفر اول کامپوند زنان بودم، تعجب کردم که چرا اسم من از فهرست نفرات اعزامی به مکزیک خط خورده است.

پریسا براتچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حذف تیم کامپوند بانوان از شرکت در رقابت‌های جهان مکزیک و وضعیت آسیب‌دیدگی‌ مچ دستش، اظهار کرد: در حال‌ حاضر مشکل خاصی ندارم و وضعیت آسیب‌دیدگی‌ مچ دستم کاملا بهبود پیدا کرده است. حتی در اردوی بابلسر که از هفته‌ دوم وارد اردو شدم، بدون آتل در تمام رکوردگیری‌ها حضور پیدا کردم و در پایان اردو، نفر اول رکوردگیری کامپوند بانوان بودم.

او گفت‌: انتظار نداشتم رقابت‌های قهرمانی جهان مکزیک را هم بعد از آلمان و ایتالیا از دست بدهم. با وجود این که به خاطر آسیب‌دیدگی‌ مچ دستم یک ماه و نیم از تمرینات دور بودم باز هم در رکوردگیری نهایی نفر اول شدم و از شرایط خودم راضی بودم. حالا نمی‌دانم کمیته‌ فنی فدراسیون چرا اسم من را از فهرست نفرات اعزامی به مکزیک خط زده است. البته این تصمیم فدراسیون بوده و صلاح کار را بهتر می‌داند.

براتچی ‌اضافه کرد: فکر می‌کردم بعد از آسیب‌دیدگی‌ شرایطم به گونه‌ای باشد که زمان زیادی طول بکشد تا به تمرینات برگردم. اما خوشبختانه زودتر از انتظار به تمرینات برگشتم و الان وضعیت خوبی از نظر رکوردی دارم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان چون هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، اهمیت زیادی برای من داشت و برای حضور در این رقابت‌ها از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم. واقعا تعجب کردم که چرا اسم من از فهرست نفرات اعزامی به جهانی مکزیک خط خورده است. این قدر آماده بودم که خود را برای مدال این رقابت‌ها آماده کرده بودم.

براتچی گفت‌: با توجه به این که تیم ۲۴ مهر ماه راهی مکزیک خواهد شد، هنوز هم امیدوار به اعزام هستم و معتقدم شاید شرایطی فراهم شود که به مکزیک اعزام شوم. به‌ هر حال مدت ۱۰ سال است که تیر می‌زنم و یکی از آرزوهایم این بود که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم. وقتی متوجه شدم که کامپوند زنان به این تورنمنت اعزام نمی‌شود، از نظر روحی کاملا به هم ریختم و از شنیدن این خبر به شدت شوکه شدم.

این عضو تیم‌ ‌ملی کامپوند زنان در پایان اظهار کرد: از مدیر تیم‌های ملی درخواست می‌کنم حداقل اردوها در زمان اعزام تیم به تورنمنتی تعطیل نشود تا ما بتوانیم رکورد خود را حفظ کنیم و رنکینگم بیش از این کاهش پیدا نکند. رنکینگ من بعد از فینال فینالیست‌های جام جهانی ایتالیا ۹ بود و اکنون در جایگاه چهاردهم قرار دارم. در حال حاضر نیز که مسابقات مکزیک را از دست بدهم، رنکینگ من به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و این روند خوبی برای من نیست.

(منبع: خبرگزاری ایسنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!