چاپ
دسته: فرهنگ و هنر
بازدید: 959
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
جرای نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در اروپا

تهران - ایرنا - کشورهای اسپانیا، آلمان و فرانسه بزودی میزبان نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» می شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نمایش، «یک دقیقه و سیزده ثانیه» بعد از پایان اجراهای در تماشاخانه ایرانشهر، دور جدید اجراهای خود را در سه کشور اروپایی آغاز می‌کند.
نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، تا 31 مرداد ساعت 21 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود و بعد از آن در اسپانیا، آلمان و فرانسه اجراهای خود را ادامه می‌دهد.
در این نمایش 80 دقیقه ای که نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد، سیما تیرانداز، پانته آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای نقش می کنند.
علاقه مندان به تهیه بلیت می توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com/theater/1min13sec مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

** «گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» با 50 درصد تخفیف
به گزارش ایرنا از روابط عمومی نمایش، «گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» به نویسندگی محمد زارعی و طراحی و کارگردانی میلاد شجره با توجه به استقبال در هفته آغازین خود با همکاری پردیس تئاتر شهرزاد در روز یکشنبه 22 مرداد، با 50 درصد تخفیف برای عموم اجرا می شود و علاقه مندان می توانند با خرید بلیت به صورت اینترنتی از سایت تیوال به نشانی tiwall.com از این تخفیف بهره مند شوند.
«گفت‌و‌گوی برجای‌ماندگان» هر روز به جز شنبه ها ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به چهارراه رازی به صحنه می رود.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)