چاپ
دسته: فرهنگ و هنر
بازدید: 1316
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
شاهد اکران رایگان مستند «۵ مرتبه چیکو» باشید

مستند «۵ مرتبه چیکو: رودخانۀ سانفرانسیسکو و مردمانش» ۱۹ مهر ماه همزمان با پنجمین روز از برگزاری هفتۀ فیلم برزیل، در سینما سورۀ اصفهان اکران می شود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، «هفته فیلم برزیل» عنوان برنامه ای یک هفته ای است که سفارت برزیل با همکاری سینمای هنر و تجربه در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان برگزار کرده است. این هفته که از ۱۵ مهر ماه آغاز شده، هر روز به صورت رایگان یک فیلم برزیلی را در سینماهای هنر و تجربۀ این سه شهر به نمایش می گذارد.

در چهارمین روز از برگزاری این برنامه در سینما سورۀ اصفهان، دوشنبه ۱۸ مهر ماه، فیلم «۵ مرتبه فاولا: اکنون به وسیلۀ ما» به کارگردانی کاکائو آمارال، کادو بارسلوز، لوسیانا بیزرا، مانایرا کارنیرو و لوسیانو ویدیگال در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ به نمایش در می آید و برنامۀ این سینما برای روز ۱۹ مهر، اکران مستندی به نام «۵ مرتبه چیکو: رودخانۀ سانفرانسیسکو و مردمانش» است که این فیلم نیز توسط پنج کارگردان با سبک های مختلف ساخته شده.

کامیلو کاوالکانته، گوستاو اسپولیدورو، آنا ریپر، ادواردو گولدنستین و ادواردو نونس در این مستند به سفر مهیجهی بر فراز آب ها رفته اند و داستان زندگی مردم ساکن در حاشیۀ رودخانۀ سانفرانسیسکو را به تصویر کشیده اند.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند چهارشنبه ۱۹ مهر ماه در دو سانس ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ به سینما سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند. 

(منبع: خبرگزاری ایمنا)