دوشنبه, ۲۹ آوریل ۲۰۲۴
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
مکزیک جاذبه‌های متنوعی برای گردشگران دارد؛ از آثار به‌جامانده از تمدن مایا و جنگل‌های انبوه که هزاران طوطی در آن زندگی می‌کنند تا شهرهای شلوغ و مدرن و جاذبه‌های شهری و امروزی.
پول‌نیوز -مکزیک کشوری زیبا و متنوع از همه‌ی جهات است. شور و شوق زندگی در شهرهای آن جاری است. مردمی مهربان و مهمان‌نواز و غذاهایی لذیذ با طعمی فراموش‌نشدنی دارد. آثار معماری شگفت‌انگیز، تاریخ طولانی و پرفرازونشیب و طبیعت فوق‌العاده، از ویژگی‌های این کشور دیدنی هستند که توجه گردشگران را جلب می‌کنند.

راهنمای سفر به مکزیک (+عکس)

مکزیک جاذبه‌های متنوعی برای گردشگران دارد؛ از آثار به‌جامانده از تمدن مایا و جنگل‌های انبوه که هزاران طوطی در آن زندگی می‌کنند تا شهرهای شلوغ و مدرن و جاذبه‌های شهری و امروزی. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، در مکزیک جاذبه‌ای وجود دارد که توجه شما را جلب کند. 

راهنمای سفر به مکزیک (+عکس)

در مکزیک، کمترین هزینه‌ای که برای هاستل باید در نظر داشته باشید، شبی ۱۲۵ پزو برای کرایه‌ی یک تخت در خوابگاه است. در شهرهای بزرگ‌تر مثل مکزیکوسیتی و کانکون (Cancun)، برای اقامت در هاستل باید بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ پزو هزینه کنید. اتاق‌های اختصاصی در هاستل‌ها از شبی ۴۰۰ پزو شروع می‌شوند. بسیاری از هاستل‌ها وای‌فای و صبحانه رایگان دارند.

راهنمای سفر به مکزیک (+عکس)


برای اقامت در هتل‌های ارزان حداقل ۳۰۰ پزو باید بپردازید. این مبلغ برای اتاق دوتخته با امکانات پایه در یک هتل دوستاره است. استفاده از وب‌سایت Airbnb برای پیدا کردن اماکن اقامتی هم رواج دارد. اتاق‌های اشتراکی که از این طریق پیدا می‌کنید از ۲۱۰ پزو شروع می‌شوند.

 برای کرایه‌ی یک واحد کامل آپارتمان باید ۶۴۰ پزو و بیشتر بپردازید. در شهرهای بزرگ و توریستی، این اماکن اقامتی از ۶۰۰ پزو شروع می‌شوند و این قیمت محدودیتی ندارد و با توجه با امکانات افزایش می‌یابد.
 
 
(منبع: پایگاه خبری تحلیلی پول نیوز)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!