جمعه, ۰۳ می ۲۰۲۴
جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جزیره بسیار زیبا و شگفت انگیز مایورکا در اسپانیا واقع شده است. مایورکا جزیره ای توریستی و گردشگری است که مردم زیادی از اسپانیا برای تفریح و استراحت به این جزیره می روند و از طبیعت بی نظیر ان لذت می برند.

به گزارش "توریسم آنلاین" مایورکا یکی از زیباترین سواحل را دارد که تابش نور خورشید روی شن و ماسه های ساحل برق عجیبی را به چشم ها منعکس می کند. غواصی و شنا از مهمترین و جذاب ترین تفریحات دریایی در این جزیره زیبا هستند.

عده ای از مردم هم علاقه زیادی به دوچرخه سواری در طبیعت بکر و سرسبز مایورکا دارند. بعضی از مردم نیز خرید را در یک عصر خنک ترجیح می دهند.

جالب است بدانید این جزیره دارای فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگی است که هر آنچه شما اراده کنید در آن یافت می شود. کافی شاپ،رستوران و هتل های ساحلی در این جزیره بی نظیر و منحصر بفرد هستند.

در رستوران های آن انواع غذاهای دریایی طبخ می شود. هتل ها با معماری کم نظیری طراحی و ساخته شده اند و نمای رو به دریای آن رویایی و تماشایی است.

این جزیره یک جزیره فرهنگی نیز به شمار می رود چرا که 40 گالری و نمایشگاه در آن وجود دارد که هنرمندان زیادی آثار خود را در آنجا به نمایش می گذارند.

(منبع: توریسم آنلاین)
 
مخالفم
 
 

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!