دوشنبه, ۲۹ آوریل ۲۰۲۴
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
بوینس آیرس که به پاریس آمریکای جنوبی شهرت دارد، با داشتن کافه‌های گوناگون سعی در زنده نگهداشتن شکل و شمایل اروپایی خود و حفظ این نام و لقب را دارد.
پول‌نیوز -آرژانتین کشوری زیبا است که سالانه گردشگران زیادی به آن‌جا سفر می‌کنند. پایتخت این کشور، بوینس آیرس، شهری بسیار زیبا و با جاذبه‌های گوناگون است که برای گشتن و بازدید از همه جای آن چندین روز وقت لازم است. با داشتن اطلاعاتی جامع می‌توانید به خوبی و با هزینه‌ای مناسب از قسمت های مختلف این شهر دیدن کنید.

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

بوینس آیرس که به پاریس آمریکای جنوبی شهرت دارد، با داشتن کافه‌های گوناگون سعی در زنده نگهداشتن شکل و شمایل اروپایی خود و حفظ این نام و لقب را دارد. این شهر پس از ریو دو ژانیرو دومین شهر بزرگ در آمریکای جنوبی است و با داشتن مردمی مهربان بهترین مکان برای عاشقان موسیقی، غذا و انواع تفریحات است.

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

 تفریحات شبانه در اینجا فوق‌العاده هستند. بوینس آیرس شهری است که حالت اوپایی خاصی دارد و تنها شهر بین‌المللی در منطقه‌ی پالرمو است. کیفیت زندگی در اینجا بسیار بالا است و در طول سفر خود می‌توانید بسیار لذت برده و از کافه‌ای به کافه‌ی دیگر، پارکی به پارک دیگر و رستورانی به رستوران دیگر بروید. در بازار‌ها، کتاب‌ فروشی‌های متعدد و کافه‌های اینجا گردش کرده و تنها از اوقات خود لذت ببرید. 

راهنمای سفر به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)

هزینه‌های معمول
 هاستل

هاستل‌ها در اینجا زیاد هستند و هزینه‌ی اتاقی خوابگاهی در آن‌ها از ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) شروع می‌شود. برای اتاق‌های خوابگاهی ده نفره بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ پزو (۶/۵ تا ۱۰/۵ دلار) و برای اتاق‌های ۶ تا ۸ نفره بیش از ۲۰۰ پزو (۱۳ دلار) باید پرداخت کنید.

 هزینه‌ی اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک از ۵۰۰ پزو‌ (۳۲/۷ دلار) برای هر شب از اقامت شروع می‌شود. هاستل "میل هوس" (Milhouse) با وجود گران بودن مورد توجه و علاقه‌ی گردشگرانی قرار می‌گیرد که عاشق مهمانی هستند. برای هاستل‌های بیشتر می‌توانید از هاستل‌های سن تلمو (San Telmo) و پالرمو استفاده کنید. 

هزینه‌ی غذا‌های ارزان در مغازه‌های محلی برگر و ساندویچ فروشی بین ۸۰ تا ۱۰۰ پزو (۵ تا ۶/۵ دلار) است. در بیشتر کافه‌های شهر نیز برای یک پرس غذا بین ۸۰ تا ۱۰۰ پزو باید پرداخت کنید. 

شما می‌توانید پیشنهاد‌های ویژه برای ناهار در مرکز شهر به قیمتی حدود ۶۰ پزو (۳/۹ دلار) پیدا کنید. پیتزا در بوینس آیرس بسیار محبوب است و هزینه‌ی آن ۱۲۰ پزو (۷/۸ دلار) است. برای استیک ۱۵۰ پزو (۹/۸ دلار) و برای پاستا ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) باید پرداخت کنید.

 با پرداخت هزینه‌ای نزدیک به ۳۲۰ پزو (۲۰/۹ دلار) می‌توانید در رستورانی خوب، استیکی عالی به همراه نوشیدنی سفارش دهید. 

هزینه‌ی خرید مواد اولیه‌ی غذا و نوشیدنی ۵۰۰ پزو (۳۲/۷ دلار) در هفته خواهد بود. برای غذا‌های فوق ارزان می‌توانید با پرداخت تنها ۲۵ پزو (۱/۶ دلار) از دکه‌ها می‌توانید سوسیس و نان ساندویچی تهیه کنید. توجه داشته باشید، هزینه غذا در منطقه‌ی تجملی پالرمو بسیار گران‌تر از هر‌ جای دیگر است.
 
(منبع: پایگاه خبری تحلیلی پول نیوز)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!