جمعه, ۱۹ آوریل ۲۰۲۴
جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

زیباترین شهرهای برزیل

برزیل سرزمین سواحل زیبا، غذاهای بی نظیر ، تالاب های دیدنی، جنگل های متراکم و شهرهای پرجمعیت به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در میان کشورهای آمریکای جنوبی است. گستردگی ها و تنوع سرزمین های برزیل این کشور را به مقصدی جالب و هیجان انگیز برای سفر تبدیل کرده است. با الی گشت همراه شوید تا بررسی لیست انتخابی از زیباترین شهرهای برزیل بپردازیم. البته این لیست بسیار سلیقه ای است و ممکن است هر شخصی با توجه به معیارهای خود لیستی متفاوت را ارائه کند.

سالوادور شهرهای برزیل

سالوادور | Salvador

مطالب مرتبط:
چند دقیقه ای در بزرگ ترین شهر برزیل
با این غذاها نظرتان درباره برزیل عوض می شود!

خیلی از برزیلی ها این شهر از شهرهای برزیل را به عنوان مقد خود فصل برگزاری فستیول های عجیب و غریب انتخاب می کنند. سالوادر نسخه کوچک و مقداری بادخیز ریو دو ژانیرو است. یکی از جاذبه های اصلی آن محله های رنگارنگی است که به سبک و سیاق معماری پرتغالی ها ساخته شده است. خط ساحلی زیبا و فرهنگ سرشار از شادی مردمانش این شهر را تبدیل به یکی از نقاط توریستی برزیل می کند. محلی های آن یکی از صمیمی ترین و مهمان نوازترین افرادی هستند که در زندگی خود می بینید. سالوادور در ناحیه شمال شرقی دریای باهیا قرار دارد و فقط یک پرواز کوتاه یا سفر اتوبوس طولانی اما زیبا از ریو و سائو پائولو شما را به این شهر می رساند. برای تماشای فرهنگ پرطرفدار آفریقایی برزیلی، صحنه های پر جنب و جوش و شب های سر زنده اش به دیدن آن بروید.

ال بونیتو

ال بونیتو | El Bonito

اگرچه ال بونیتو در مقایسه با کلان شهرهای برزیل که در همسایگی اش قرار گرفته اند بسیار کوچک است. اما طبیعت دوستان و کسانی که به دنبال آرامش هستند به سرعت جذب این شهر زیبا می شوند. دور تا دور شهر غارها و رودهای خروشان پر از ماهی قرار دارند. تقریبا تمامی هتلها ، متل ها و اقامت گاه های شهر لیستی از موقعیت های مختلف غواصی را در اختیاز مهمانانشان قرار می دهند و برای آن ها تاکسی رفت و برگشت به چنین مکان هایی می گیرند. برخی از این مکان ها در قسمت گران برزیل قرار دارند اما غواصی در Rio Sucuri تجربه ای ارزان  فراموش نشدنی خواهد بود. هنگام سفر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید تا بتوانید از میمون های بازیگوشی که در حال بازی روی درختان اطراف رودخانه بانک عکس بگیرید. سپس از دیدن طبیعت زیبای رودخانه آرام شگفت زده شوید.

پاراتی

پاراتی | Paraty

توقف گاهی شبانه بین شهر های ریو و سائوپائولو. پاراتی شهری است که با آرامش کامل میان این دو شهر توقف ناپذیر و پر جنب و جوش قرار گرفته است. کوه های مرتفع و سواحل زیبا آن را در بر گرفته اند. اقامت در پاراتی بسیار مناسب افرادی است که از هیاهوی شهر های بزرگ خسته شده اند و می خواهند مدتی را در ارامش سپری کنند. معماری استعماری پرتغالی غنی است، خیابان های مخروطی شهر و درب های کوچک شهر را  برای تجربه خرید دل پذیر بسیار مناسب می کنند. چشم اندازهای حومه شهر نیز مکانی عالی برای صرف یک صبحانه لذیذ هستند.

ایها گراند

ایها گراند | Ilha Grande

یکی از بهترین مکان های کره زمین ایها گراند است. مقصدی مناسب برای فرار از تنش های زندگی روزمره و دور شدن از فشارهای زندگی در عصر دیجیتال. در این شهر اینترنت وجود ندارد. مغازه های آن دکه های کوچکی هستنی و هیچ دستگاه خودپرداز بانکی در آن دیده نمی شود. در عوض گردشگران می توانند از دیدن آبشارهای فراوان، مناظر جنگلی و ساحل Lopes Mendes که یکی از زیباترین مناطق جهان است دیدن کند. بهترین راه برای گردش در جزیره سوار شدن قایق و بهترین غذاها برای خوردن کبابی هستند. نگران قیمت ها نباشید  سعی نکنید خودتان غذا درست کنید. اکثر هتل ها و اقامت گاه ها با قیمتی منصفانه به شما غذای خوشمره می دهند. هشدار: ممکن است پس از اقامت در این جزیره نخواهید آن را ترک کنید.

ریو دو ژانیرو

ریو دو ژانیرو | Rio de Janeiro

نماد و سمبل فرهنگی برزیلی ها این جا است. ریو دو ژانیرو شهری است که بسیاری آرزوی دیدنش را دارند و افراد کمی برزیل را بدون دیدن آن ترک می کنند. فعالیت ها و جاذبه هایی که در آن قرار دارد بسیار شگفت انگیز است. می توانید صبح خود را در حال پریدن از پاراگلایدر آغاز کنید و بر روی زمین های ماسه ای فرود بیایید. از کوه های Sugarloaf بالا بروید تا منظره ای بی نظیر از شهر را زیر پایتان ببینید. یا می توانید پیاده یا با اتوبوس به بالای مجسمه رستگاری مسیح بروید. به پایین بازگردید و در سواحل Copacabana از آفتاب لذت ببرید.

فلوریانوپلیس

فلوریانوپلیس | Florianopolis

محبوب ترین مقصد گردشگری بین کسانی که با کوله پشتی در کشور برزیل سفر می کنند همین جا است. فلوریانوپلیس توانسته بسیاری از بازدید کنندگانش را به نحوی وسوسه کند که مدت اقامت خود در این شهر را تمدید کنند. شهری ساحلی و پر از فعالیت های عجیب و غریب و هیجان انگیز که مسافران فصلی را سرگرم می کند. فلوریانوپلیس به غذاهای دریایی که سرو می کند شهرت دارد. درون شهر گالری های دائمی هنر برپا است. یکی دیگر از دیدنی های فلوریانوپلیس از شهرهای زیبای برزیل کارناوال ها دیدنی آن هستند، گویی بمبی از رنگ درون شهر منفجر شده و موسیقی با صدای بلند در سراسر آن پخش می شود. این کارنوال در طول هفته های ماه فوریه هر سال برگزار می شود.

سائو سباستیانو

سائو سباستیانو | São Sebastião

مکانی دنج و خلوت که با یک اتوبوس سواری کوتاه از حومه کلان شهر سائو پائولو می توان به آن رسید. سائو سباستیانو محلی عالی برای سپری کردن آخر هفته ها یا پیکنیک یک روزه برای کسانی است که می خواهند برای مدتی کوتاه دغدغه های کاری زندگی شهری را پش سر بگذارند. موج سواران و علاقه مندان به معماری دوران استعمار (معماری پرتغالی) عاشق این شهر از شهرهای برزیل هستند. هنگام قدم زدن در مرکز شهر با ساختمان هایی مواجه می شوید که زمان ساختشان به صدها سال پیش و دوران استعمار بر می گردد. با این همه ساحل برای گشت زدن و این همه تاریخ تا از آن مطلع شدن افراد زیادی سائو سباستیانو را برای اقامت ۳ تا چهار روزه انتخاب می کنند.

(منبع: مجله گردشگری الی گشت)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!