جمعه, ۲۹ مارس ۲۰۲۴
جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مکزیک دارای بیش از 5700 مایل (9330 کیلومتر) خط ساحلی است. ولی البته همه انها جزو اماکن عمومی محبوب مانند "آکاپولکو"، "کانکون" و "مایان ریویرا" نیستند. سواحل تفریحی مکزیک، قطعا صحنه های زیبایی را ارائه می دهند، اما سواحلی که کمتر از انها بازدید شده است، مهاجران را ترغیب می کند که به دیدن انها بروند. در اینجا برخی از زیباترین سواحل مکزیک که تعداد کمی از گردشگران از انها بازدید می نمایند را به شما معرفی می کنیم. در مقابل مناطق محبوب و پر طرفدار مکزیک، شاید رفتن به این مکان ها دشوار باشد، اما همه ی انها جزو مناطق توریستی اصلی مکزیک محسوب می شوند. در انجا شما می توانید از نوشیدن نوشیدنی های خوشمزه و مشاهده ی مناظر زیبا لذت ببرید. این ها مکان هایی به دور از شلوغی و سرشار از صلح و آرامش می باشد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید برای معرفی بهترین سواحل مکزیک....

سواحل مکزیک 1

ایسلا اهلبوکس، یوکاتان

در حدود 7 مایل در شمال شبه جزیره "یوکاتان"، جزیره "هالبوکس" (هول-بوش تلفظ می شود) قرار دارد. این جزیره 26 مایل (42 کیلومتر) طول و حدود 1 مایل عرض دارد، حدود 100 مایل با جزیره "کانکون" فاصله دارد، ولی بسیار دور از دسترس است. در اینجا هتل های بلندی وجود ندارد، شما می توانید خانه های روستایی را در امتداد یکی از زیباترین سواحل مکزیک و با شکوه این جزیره پیدا کنید و از استرس های زندگی مدرن خلاص شوید. یکی از تجربیات منحصر به فرد این مکان شنا کردن با کوسه ها و نهنگ ها (بزرگترین ماهی ها در جهان) است.

سواحل مکزیک 2

رینکون دگایابیتوس، ریوریا نایاریت

"ریوریا نایاریت" از جذاب ترین سواحل تفریحی مکزیک در امتداد ساحل اقیانوس آرام واقع در شمال "پورتو والارتا" قرار دارد. این منطقه ممکن است بهترین نقطه در مکزیک باشد: افرادی قبلا مجسمه های زیبا و لوکس "پانتا میتا" را کشف کرده اند، اما کمی دورتر در قسمت شمالی، "رینکون دگایابیتوس" یک شهر کوچک با یک ساحل عالی است که برای آرامش و راحتی مناسب می باشد. شن و ماسه طلایی و نرم و امواج خروشان این مکان را یک نقطه ایده آل برای خانواده ها و کودکان و جوانان می کند. خانواده های مکزیکی در تعطیلات آخر هفته به اینجا از بهترین سواحل مکزیک می ایند، اما هرگز بیش از حد شلوغ نمی شود. اگر واقعا می خواهید امدن به اینجا را تجربه کنید، بهتر است در اواسط هفته ی ماه های آگوست تا نوامبر بیایید.

سواحل مکزیک 3

مالوگ، باخا کالیفرنیا سور

"مالوگ" (مو-لوه-های تلفظ می شود)، یک شهر آرام در دریای "کورتس" است که در "باخا کالیفرنیا سور" واقع شده است که در آن رودخانه "سانتا روسالیا" به دریا می ریزد. شهر زیبا و دوستانه ی "مالوگ" یک پایگاه عالی برای کاوش های "باخا کانسپکیون" در جنوب می باشد، بزرگترین خلیج "باخا کالیفرنیا" است و دارای سواحل شنی و ماسه ای زیبا است، اما امکانات توریستی اندکی دارد. اب این منطقه گرم و ارام است و برای شنا مناسب می باشد. قایقرانی همچنین یک فعالیت محبوب و یک راه عالی برای کشف این خلیج از سواحل تفریحی مکزیک است.

سواحل مکزیک 4

کالاک، کوست مایا

"کالاک" (اش-کا-لاک تلفظ می شود) جنوبی ترین روستا در "کوستا مایا" مکزیک می باشد، نزدیک مرز "بلز" قرار دارد و حدود 37 مایل از جنوب "ماجاهال" فاصله دارد. این روستا در پارک ملی "کلاک ریف" و در مرکز "مایا ریف" بزرگ واقع شده است. شما می توانید فعالیت های تفریحی مانند غواصی، زیر دریایی سواری و ماهیگیری را در دریای عمیق اینجا انجام دهید و یا می توانید در یک نقطه از ساحل استراحت کنید و از صدای آرام امواج در زیباترین سواحل مکزیک لذت ببرید.

سواحل مکزیک 5

سن آگوستینیلو، اواچاکا

"سن آگوستینیلو" (ساناه-گوس-تی-نو-یه تلفظ می شود) یک روستای کوچک ماهیگیری بین سواحل شناخته شده ی "زیپولایت" و "مازانته" می باشد. این ساحل از بهترین سواحل مکزیک دارای ماسه های طلایی و آب آشامیدنی شفافی می باشد، امواج می توانند خروشان باشند، اما معمولا ارام تر از سواحل مجاور هستند. تورهای قایقرانی برای دیدن زندگی دریایی، از جمله لاک پشت های دریایی در ذخایر طبیعی "اسکوبیلا" و تمساح ها در "پلایا ونتانیلا" وجود دارد. این مکان دارای مجموعه ای کوچک از هتل ها و رستوران ها است.

سواحل مکزیک 6

(منبع: همگردی)

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!