چهارشنبه, ۰۱ می ۲۰۲۴
چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
دو پلیس در تیراندازی در بارسلونای اسپانیا زخمی شدند/ مهاجم دستگیر شد

تهران- ایرنا- یک فرد با در دست داشتن تفنگ کلاشینکف در شهر بارسلونای اسپانیا به سوی پلیس این شهر آتش گشود که طی آن دو افسر پلیس به شدت زخمی شده اند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از برخی منابع خبری ، یک فرد پس از اینکه با تفنگ کلاشینکف به افسران پلیس در شهر بارسلونای اسپانیا شلیک کرد پا به فرار گذاشت. تاکنون گزارش ها حاکی از آن است که در اثر این حادثه دو تن از افسران پلیس زخمی شده اند. یکی از این افراد 50 ساله و دیگری 62 ساله هستند.
به گفته برخی منابع به نقل از مسئولان محلی، این حادثه تروریستی نبوده است.
یکی از افسرانی که مورد اصابت گلوله از ناحیه گردن قرار گرفته وضعیت جسمی نامساعدی دارد. افسر دیگر از ناحیه پا آسیب دیده است.
هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات این حادثه منتشر نشده است.
به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه لا وانگواردیا ، منابع پلیس ضمن اشاره به اینکه این فرد را دستگیر کرده ا‌ند تصریح نمود که یک افسر پلیس از ناحیه زانو و دیگری از ناحیه فک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
به گفته شاهدان عینی، در جریان تیراندازی مذکور ، فرد مهاجم نیز مجروح شد.
فرد مسلح پس از تیراندازی با یک خودرو از منطقه گریخت و پلیس از طریق شماره پلاک خودرو که شاهدان در اختیار پلیس قرار دادند توانست بلافاصله از طریق بالگرد ، خودرو را در منطقه دیگری از شهر پیدا کرده و این فرد را که در خانه ای مخفی شده بود محاصره کنند.
دپارتمان امور امنیتی ایالت کاتالونیا در این رابطه اطلاع داد این فرد، 40 ساله و از نژاد کولی بوده و هیچ فرضیه تروریستی در این مساله وجود ندارد.
این دپارتمان بدون اشاره به دلایل این تیراندازی ، توضیح داد که این فرد ، علاوه بر کلاشنیکف ، پنج خشاب نیز به همراه داشت.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!