چهارشنبه, ۰۱ می ۲۰۲۴
چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
بروجردی: مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری جمعی همه کشورها است

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه گسترش تروریسم خطری برای امنیت تمام کشورها در هر نقطه ای از جهان است، گفت: مبارزه با تروریسم نیازمند همکاری جمعی همه کشورها است.

به گزارش ایرنا، علاءالدین بروجردی امروز- چهارشنبه- در دیدار «آلفونسو زگبِه» سفیر مکزیک در تهران از روند رو به رشد ارتباطات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و مکزیک ابراز خرسندی کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ظرفیت‌های خوبی در عرصه های مختلف وجود دارد و مجلس شورای اسلامی بر تحکیم و تقویت مناسبات بویژه ارتباطات پارلمانی فیمابین حمایت می کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته است، ادامه داد: گسترش تروریسم با حمایت پیدا و پنهان آمریکا و همپیمانان منطقه ایش بوده و این خطری برای امنیت تمام کشورها در هر نقطه ای ازجهان است.
بروجردی تصریح کرد: مبارزه با گروه های تروریسم نیازمند همکاری جمعی همه کشورها است.
بروجردی بر توسعه و گسترش همکاری های دوجانبه و بین المللی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آمریکای لاتین بویژه مکزیک تأکید کرد.

** فرصت های خوبی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تجاری میان دو کشور بوجود آمده است
«آلفونسو زگبِه» سفیر مکزیک در تهران در ادامه این دیدار با تأکید بر توسعه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف گفت: در سال های اخیر فرصت های خوبی در عرصه های سیاسی، اقتصادی و تجاری میان دو کشور بوجود آمده است که می توان از آن در راستای تحکیم مناسبات بویژه ارتباطات میان مجالس مکزیک و ایران بهره برد.
سفیر مکزیک در بخش دیگری از سخنانش آشنایی هرچه بیشتر تجار و بازرگانان دو کشور از یکدیگر را مقدمه توسعه مراودات اقتصادی میان دو کشور دانست.
به گزارش خانه ملت، زگبِه بر تداوم رایزنی و گفت وگو میان مقامات دو کشور در مجامع بین المللی در تقویت و تحکیم مراودات فیمابین تأکید کرد.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!