پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
شکست خانگی شیلی/پاراگوئه امیدوار شد

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال شیلی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در دیدار خانگی مقابل پاراگوئه با حساب سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایرنا، بامداد امروز (جمعه) در هفته پانزدهم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای لاتین، تیم ملی شیلی در «سانتیاگو» میزبان پاراگوئه بود و با قبول شکست سنگین، زمین را ترک کرد.
این بازی در حالی آغاز شد که امتیازات آن تاثیر فراوانی در آینده دو تیم شیلی و پاراگوئه برای کسب جواز حضور در جام جهانی داشت.
برخلاف انتظار این تیم پاراگوئه بود که شروعی خوب داشت و حملات این تیم سبب شد تا «آرتور ویدال» هافبک مطرح و بازی ساز بایرن مونیخ آلمان به اشتباه دروازه تیم ملی شیلی را باز کند.
در نیمه دوم و در حالیکه بازیکنان شیلی برای جبران نتیجه سراپا حمله شده بودند، تیم میهمان در ضد حمله ای سریع با ضربه «کاسرس» به گل دوم رسید تا ورزشگاه با سکوت روبه رو شود.
در دقیقه 92 تیم ملی پاراگوئه که نمایش درخشانی داشت توسط «ریکاردو اورتیز» به گل سوم دست یافت تا پیروزی تحستین برانگیزی را کسب کند.
با نتیجه به دست آمده تیم ملی شیلی 23 امتیازی باقی ماند و پاراگوئه 21 امتیازی شد تا امیدهای خود را برای حضور در جام جهانی افزایش دهد.
پیش از این دیدار، تلاش ونزوئلا و کلمبیا گلی در برنداشت و دیدار سرنوشت ساز اروگوئه و آرژانتین نیز با تساوی بدون گل در حال پیگیری است.
برزیل نیز که صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است از ساعت 5:15 به وقت تهران میزبان اکوادور خواهد بود.
رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای لاتین با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که چهار تیم نخست راهی جام جهانی روسیه می شوند و تیم پنجم باید در پلی آف حضور یابد.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!