پنجشنبه, ۰۲ می ۲۰۲۴
پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
ترغیب بخش سرمایه گذاری تامین اجتماعی مکزیک برای افزایش همکاری با ایران

تهران – ایرنا - آلفونسو ناوارته پریدا وزیرکار وتامین اجتماعی مکزیک در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی ایران گفت: بخش سرمایه گذاری تامین اجتماعی را ترغیب کرده است که افزایش همکاری بین صندوق های سرمایه گذاری دو کشورمکزیک و ایران را پیگیری کند.

به گزارش ایرنا از سفارت ایران در مکزیکو سیتی، محسن بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور که به دعوت رئیس شورای اندازه گیری و پایش سیاست های اجتماعی مکزیک به این کشور سفر کرده است، صبح امروز با آلفونسو ناوارته پریدا وزیر کار و تامین اجتماعی مکزیک دیدار کرد.
در این دیدار همکاری های ایران و مکزیک در زمینه مسائل اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
محسنی بندپی با ابلاغ سلام های دوستانه ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پریدا از وی دعوت کرد تا در آینده نزدیک از جمهوری اسلامی ایران دیدار کند.
پریدا با اشاره به روابط رو به گسترش بین ایران و مکزیک تاکید کرد که مکزیک در توسعه روابط با ایران مصمم و معتقد است که این همکاری ها به نفع مردم هر دو کشور است.
وی با اشاره به سابقه درخشان تمدنی ایران و نیز توسفه اقتصادی و اجتماعی کشورمان، گفت در سفر قبلی خود به ایران تحت تاثیر موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف بوده است و معتقد است که ایران و مکزیک با توجه به مشترکات زیادی که دارند فرصت های زیادی برای همکاری در اختیار دارند.
وی با ابلاغ سلام به همتای ایرانی خود تاکید کرد که در اولین فرصت ممکن از جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد کرد.

(منبع: خبرگزاری ایرنا)

محبوب ترین اخبار

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!