دوشنبه, ۲۹ آوریل ۲۰۲۴
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
پول‌نیوز -بوینس آیرس که به پاریس آمریکای جنوبی شهرت دارد، با داشتن کافه‌های گوناگون سعی در زنده نگهداشتن شکل و شمایل اروپایی خود و حفظ این نام و لقب را دارد. این شهر پس از ریو دو ژانیرو دومین شهر بزرگ در آمریکای جنوبی است و با داشتن مردمی مهربان بهترین مکان برای عاشقان موسیقی، غذا و انواع تفریحات است. تفریحات شبانه در اینجا فوق‌العاده هستند. 
 
سفری به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)
 
بوینس آیرس شهری است که حالت اوپایی خاصی دارد و تنها شهر بین‌المللی در منطقه‌ی پالرمو است. کیفیت زندگی در اینجا بسیار بالا است و در طول سفر خود می‌توانید بسیار لذت برده و از کافه‌ای به کافه‌ی دیگر، پارکی به پارک دیگر و رستورانی به رستوران دیگر بروید. در بازار‌ها، کتاب‌ فروشی‌های متعدد و کافه‌های اینجا گردش کرده و تنها از اوقات خود لذت ببرید. 
 
سفری به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)
 
هزینه‌های معمول
 
 هاستل
 
هاستل‌ها در اینجا زیاد هستند و هزینه‌ی اتاقی خوابگاهی در آن‌ها از ۱۰۰ پزو (۶/۵ دلار) شروع می‌شود. برای اتاق‌های خوابگاهی ده نفره بین ۱۰۰ تا ۱۶۰ پزو (۶/۵ تا ۱۰/۵ دلار) و برای اتاق‌های ۶ تا ۸ نفره بیش از ۲۰۰ پزو (۱۳ دلار) باید پرداخت کنید. 
 
سفری به بوینس آیرس، آرژانتین (+عکس)
 
هزینه‌ی اتاق‌های خصوصی با حمام مشترک از ۵۰۰ پزو‌ (۳۲/۷ دلار) برای هر شب از اقامت شروع می‌شود. هاستل "میل هوس" (Milhouse) با وجود گران بودن مورد توجه و علاقه‌ی گردشگرانی قرار می‌گیرد که عاشق مهمانی هستند. برای هاستل‌های بیشتر می‌توانید از هاستل‌های سن تلمو (San Telmo) و پالرمو استفاده کنید. 
 
(منبع: پایگاه خبری تحلیلی پول نیوز)
 

ثبت نام در خبرنامه ایمیلی سایت سنتینلا

برای اطلاع از اخرین رویدادها در امریکای لاتین عضو شوید!